حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
۱۴۱پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد
  • بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 12:18
  • شناسه : 10205
    2
    سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار: علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار از افتتاح ۱۴۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و انتظامی در شهریار همزمان با دهه فجر خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهریار، در نشست خبری اصحاب رسانه با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهریار ، معاونین فرماندار، بخشداران و شهرداران، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهریار، اعتبار صرف شده برای به سرانجام رسانیدن این پروژه ها را حدودا ۵۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

    سرپرست فرمانداری شهریار ادامه داد: از این تعداد ۹۷ پروژه با اعتباری بیش از ۳۶ هزار میلیارد ریال در حوزه عمرانی، ۲۷ پروژه خدماتی با اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال، ۱۶ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و ۱ پروژه انتظامی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
    وی ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که تبیین این دستاوردها علاوه بر امیدآفرینی، زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد شد.

    فاتحی نژاد افزود: برگزاری مراسمات دهه فجر باید با رویکرد مردمی و توام با جهاد تبیین باشد.

    سرپرست فرمانداری ویژه شهریار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بر دو کلیدواژه امید و ایمان تاکید و بیان کرد: رهبر انقلاب با تاکید بر دو کلید واژه امید و ایمان فرمودند چه انقلاب را قبول داشته باشیم و چه نداشته باشیم اگر کشور ایران را دوست داریم باید برای امیدآفرینی و ایمان در جامعه تلاش کنیم.

    سرپرست فرمانداری ویژه شهریار تصریح کرد: رسانه ها یکی از مهمترین ابزار امیدآفرینی در جامعه محسوب می شوند که باید از ظرفیت آنها جهت تشریح و تبیین عملکرد دستاوردهای نظام و مخصوصا در ایام الله دهه استفاده کرد.
    فاتحی نژاد با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت و مصونیت بخشی در مقابل توصیه ها و دسیسه های دشمنان می گردد و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.
    وی تصریح کرد: هر فرد که دغدغه سرنوشت کشور را دارد حضور در انتخابات را باید تکلیف و دین بر گردن خود بداند.

    در ادامه با تشریح عملکرد ستاد انتخابات شهرستان، آماری از تعداد داوطلبان و شعب اخذ رأی ارائه داد و اظهار کرد: تعداد ۸۳ داوطلب تا به امروز تأیید صلاحیت شده اند و شعب اخذ رأی نیز طبق تصمیم هیأت اجرایی شهرستان ۲۹۴ عدد در نظر گرفته شده است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.