حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه با حضور علیرضا فاتحی نژاد
  • بهمن ۲۴, ۱۴۰۲ ساعت: 12:39
  • شناسه : 10297
    3
    جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ریاست علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین شهرستان شهریار در محل فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار گردید.
    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: فعالیت در مسیر ترویج فرهنگ مهدویت ، آثار و برکات فراوانی در زندگی فردی دارد و هم موجب افزایش رزق و روزی مادی و معنوی میگردد.
    وی ادامه داد: برگزاری جشن‌ها و مراسمات یک بعد قضیه است بعد دیگر و مهم تر، تبیین فرهنگ مهدویت و ساحت‌های مختلف آن از جمله پاسخ به سوالات، شبهات و ابهامات، آسیب شناسی و ابعاد مختلف سبک‌زندگی مهدوی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.
    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: در میان فرامین دینی و اسلامی ، هیچ آموزه ای به اندازه اعتقاد به مهدویت و انتظار و تبلیغ این فرهنگ و اندیشه در آن، دشمن را به خشم در نمی آورد.
    فاتحی نژاد با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: ما امروز نزدیک قله ایم و این قله همان قله کسب معرفت، انسانیت و ظهور حضرت مهدی (عج) است که باید زمینه ساز حضور حکومت حضرت مهدی موعود باشیم‌ .
    فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: از سالیان گذشته جشن های شعبانیه با محوریت مردم برگزار می شد و مسئولین پشتیبانی از این جشن ها را بر عهده داشتند، امسال نیز ما باید با تقویت بعد مردمی در چه باشکوه تر برگزار کردن اعیاد شعبانیه اهتمام نماییم.
    فاتحی نژاد خاطرنشان کرد: امسال باید از این فرصت جهت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به نحو مطلوبی استفاده کرد و برنامه های پیش بینی شده در جهت اقناع و دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات سوق داده شود.
    از تصمیمات این جلسه تشکیل کمیته مردمی هماهنگی مراسمات اعیاد شعبانیه، اطلاع‌رسانی زمان و مکان برگزاری مراسم، پیش بینی غرفه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بهداشتی، دانش آموزی و… بود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.