حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
با حضور امام جمعه شهرستان شهریار برگزار شد
  • بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ساعت: 10:59
  • شناسه : 10338
    1
    جشن خودکفایی ۳۰۹۴ مددجوی کمیته امداد استان تهران با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، صباغیان قائم مقام کمیته امداد،ائمه جمعه و سایر مسئولین برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،قائم مقام کمیته امداد در این مراسم ضمن تقدیر از تمام یاوران کمیته امداد در زمینه اشتغال گفت: به ویژه از مسئولان استانی و بانک‌ها که تسهیلات کمیته امداد را در اولویت قرار می‌دهند، قدردانی می‌کنم.

    وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار با حفظ کرامت انسانی از اهداف اصلی کمیته امداد است.

    صباغیان با اشاره به ۱۷ برنامه کمیته امداد برای خانواده‌های تحت حمایت، خاطرنشان کرد: در کمیته امداد ۱۷ برنامه داریم که در قالب آن ۱۲۰ خدمت به مددجویان ارایه می‌شود که باید اثر‌بخشی داشته باشد و منجر به خودکفایی شود.

    وی افزود: خدمات دیگری که در کمیته امداد مانند آموزش، دانشگاه، حوزه‌های حمایتی مانند تامین جهیزیه و … ارایه می شود، همگی دارای پیوست توانمندسازی است.

    قائم مقام کمیته امداد گفت: این نهاد در زمینه توانمندسازی فعالیت زیادی دارد که مهمترین آن اشتغال است؛ افرادی که در کمیته خودکفا می‌شوند با دست خالی و تسهیلات اندک، اشتغال ایجاد کرده‌اند و خودشان دست چندین نفر دیگر را گرفته‌اند.

    نوشته های مشابه

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.