حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
بازدید سرزده از صنوف
  • اسفند ۲۶, ۱۴۰۲ ساعت: 12:16
  • شناسه : 10615
    0
    فرماندار شهرستان شهریار در راستای نظارت بر نحوه عرضه کالاهای اساسی شب عید مردم از صنوف مختلف سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حبیبی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار، ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، زائزی رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار، صدیق رئیس اصناف بازار در عصر روز پنجشنبه بازدید سرزده از بازار مرغ و گوشت ، شیرینی جات، تنقلات و صنوف مختلف گفت: این نظارت ها و بازرسی ها باید به صورت مستمر صورت گیرد و مردم باید به این باور برسند که بر بازار نظارت هست و چنانچه تخلفی از برخی صنوف سر بزند با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در تامین کالاهای اساسی شب عید در شهرستان شهریار کمبودی وجود ندارد، ادامه داد: سازمان ها و نهادهای متولی آمادگی لازم را برای تامین مایحتاج و کالاهای ضروری مردم و شهروندان در آستانه سال جدید دارند.

    فرماندار شهرستان شهریار نسبت به هرگونه قصور در برنامه ریزی و نظارت بر بازار و معیشت مردم به نهادهای مسئول و متولی هشدار داد و افزود: اقدامات نظارتی نباید کمرنگ شود چرا که نتیجه عدم نظارت‌ها منجر به گسترش تخلفات و گران‌فروشی ها می شود.

    رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شهریار افزود: رصد روزانه قیمت‌ها در بازار و ایجاد ثبات در بازار باعث آرامش خاطر مردم می‌شود و عدم نظارت‌ها بر بازار بدون شک باعث فشار مضاعف بر مردم می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه هر گونه گران‌فروشی، عدم ثبت قیمت بر روی کالا و افزایش قیمت غیر مجاز اجناس قابل پیگیری است، تصریح کرد: نیاز است که در گشت‌های بازرسی موضوع درج قیمت کالا روی اجناس به صورت جدی مد نظر بازرسان قرار گیرد، چرا که برخی از گزارش‌های مردمی نشان از عدم درج قیمت کالا روی برخی از کالاهاست و در این زمینه تعزیرات حکومتی باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی که دارد، اقدامات موثر انجام دهد.

    فرماندار شهرستان شهریار اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار شب عید و روزهای آخر سال شاهد برخی تخلفات مانند گران‌فروشی و کم‌فروشی هستیم که در این رابطه لازم است گشت‌های روزانه افزایش یابد و نظارت بر بازار تشدید شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.