حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم.
  • اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳ ساعت: 10:28
  • شناسه : 10909
    0
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار از برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی شهروندان شهرستان شهریار خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،حسب گزارشات مردمی دریافتی در میز خدمت روز جمعه مصلی نماز جمعه شهر اندیشه مبنی بر تخلفات برخی صنوف؛گشت مشترک ادارات شهرستان شهریاربصورت سرزده از تعدادی از واحدهای صنفی و فروشگاه های زنجیره ای در یوم جاری (روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱ ) صورت گرفت که در بازرسی های انجام شده پرونده تخلف برای برخی از واحدهای متخلف تشکیل و انبار مواد پروتئینی و اقلام لبنی یک فروشگاه زنجیره ای هم بدلیل نوع و حجم بالای تخلف پلمپ گردید.

    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در این خصوص گفت: گشت های مشترک بصورت مستمر و جدی با هدف پایش قیمت ها، بررسی نحوه خدمات رسانی صنوف به مردم و برخورد با تخلفات صنفی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و از شهروندان عزیز درخواست میگردد تخلفات صنوف مختلف و واحدهای تولیدی را در اسرع وقت جهت بررسی و برخورد قانونی گزارش دهند.
    وی افزود: در این گشت مشترک، ارائه خدمات تمامی واحدهای صنفی بررسی و انبار یک فروشگاه زنجیره ای به دلیل حجم بالای کالاهای تاریخ گذشته دستور پلمپ گرفت که به محض طی شدن مراحل اداری ظرف ۴۸ ساعت آینده ، با دستور مرجع قضایی رسیدگی کننده مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم و مجددا” گزارش دقیق آن را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.
    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: این بازرسی ها به صورت سرزده در ایام هفته و مستمر در طول سال انجام میگیرد و بازرسانی از فرمانداری، ادارات بهداشت و درمان ، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صنعت، معدن تجارت، اماکن فراجا، دامپزشکی و… در این گشت های مشترک حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله: گرانفروشی، کم فروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و عدم درج قیمت کالاها و… برخوردهای لازم با متخلفین اعمال می نمایند و برای تمام واحدهای متخلف پرونده تشکیل داده می شود.
    رئیس شورای اداری شهرستان شهریار تصریح کرد : تامین سلامت غذایی همشهریان یکی از اولویت‌های مهم ماست و با کسانی که قصد به خطر انداختن سلامتی مردم را دارند قاطعانه و بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
    فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد : لازم و ضروری است تمام ادارات عضو کارگروه تنظیم بازار شهرستان با افزایش بازرسی ها خود اجازه ندهند این قبیل واحد ها به تخلفات خود ادامه دهند و سلامتی مردم را به خطر بیندازند.

    htt

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.