حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
تعیین ضرب الاجل فرماندار شهریار برای تعیین تکلیف مکان یابی احداث آرامستان
  • اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ ساعت: 12:58
  • شناسه : 10959
    0
    فرماندار شهرستان شهریار در جلسه هماهنگی و تبادل نظر برای تعیین محل احداث آرامستان جدید شهرستان بر تسریع مکان یابی احداث آرامستان شهرستان تاکید کرد و خواستار تعیین تکلیف سریع توسط شهرداری های شهریار و اندیشه شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به لزوم احداث آرامستان جدید شهرستان گفت: احداث آرامستان مطالبه مردمی و نیاز شهرستان هست لذا باید به این مسئله توجه ویژه شود.

    فرماندار شهرستان شهریار ضمن تاکید بر شناسایی مکان مناسب و استفاده از ظرفیت خیرین برای احداث آرامستان ادامه داد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات و ایجاد زیرساخت‌های لازم بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

    فرماندار شهرستان شهریار اضافه کرد: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مد نظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

    فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد‌ و تصریح کرد: تا جلسه بعدی ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی نمودن این پروژه اتخاذ گردد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.