حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1518 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
شهرستان شهریار آماده برگزاری انتخابات است
  • خرداد ۲۶, ۱۴۰۳ ساعت: 11:10
  • شناسه : 11595
    فرماندار شهریار از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرفارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار گفت: طبق برنامه زمانبندی جلسات مشترک هیات نظارت و اجرایی مستمر برگزار می گردد و عوامل ستاد انتخابات شهرستان نیز در تلاش و تکاپو جهت فراهم سازی مقدمات و بسترهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هستند.
    فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به عوامل دخیل در برگزاری انتخابات ادامه داد: بالغ بر ۵ هزار نفر دربرگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت دارند و تعداد ۲۲۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار در بخش مرکزی و تعداد ۴۴ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار در بخش جوقین که در مجموع ۲۷۱ شعبه برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.
    فرماندار شهرستان شهریار افزود: با توجه به اینکه امسال روز رای گیری مصادف با ۸ تیرماه و روزهای گرم سال مصادف شده پیش بینی های لازم جهت تعبیه وسایل سرمایشی و سایر اقلام لازم جهت رفاه عوامل شعبه و مردم اتخاذ شده است.
    رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار در خصوص پیش بینی مشارکت مردم شهریاردر انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت خوبی که مردم شهید پرور شهریار در انتخابات سال قبل داشتند مطمئنا به حول و قوه خداوند شاهد مشارکت حداکثری مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان شهریار در انتخابات خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.