حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1420 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
رحمت حیدری رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار روز اصناف را تبریک گفت
  • تیر ۱, ۱۳۹۹ ساعت: 5:24
  • شناسه : 3426
    به مناسبت روز ملی اصناف:

    اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است . در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه های جامعه فرهنگی و مکتبی محسوب شده و در […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف
    پ
    پ

    اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است .
    در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه های جامعه فرهنگی و مکتبی محسوب شده و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است وبر اساس آنچه در روایات اهل بیت(ع) مورد تأکید قرار گرفته کسب و کار حلال ریشه بسیاری از خلقیات و فرهنگ جامعه است.
    اصناف متعهد و خدوم کشورمان در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کرده‌اند. اصناف و بازاریان از دیرباز با تبعیت از نهاد مرجعیت و روحانیت نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار در به ثمر رسیدن نهضت‌های مردمی در تاریخ معاصر داشته‌اند و در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت بوده‌اند. اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدینی هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد آنان را از کسبه کشورهای دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.
    اینجانب با گرامیداشت سال جهش تولید و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شریف تبریک عرض نموده از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف شهرستان بویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر وقدردانی می نمایم ، موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستارم.

    با احترام
    حاج رحمت حیدری
    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.