حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
رئیس ستاد انتخابات زنجان: انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری اقتدارآفرین است
  • تیر ۲۰, ۱۴۰۲ ساعت: 11:28
  • شناسه : 8772
    7
    رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری اقتدار آفرین و دشمن شکن است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از مولفه های اساسی برگزاری انتخابات پیش رو است.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهر  ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات جلوه مردم سالاری در کشور است ، افزود: مردم‌سالاری از ویژگیهای بارز انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر و ثمره این مردم سالاری است ضمن اینکه انتخابات مختلف نیز منجر به تقویت جنبه مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی گردیده است‌.

    وی ادامه داد: لذا دشمن تلاش می کند ارکان مختلف برآمده از انتخابات از جمله مجلس را ناکارآمد نشان دهد تا از این طریق بر حضور مردم در صحنه تأثیر منفی داشته باشد ، از این رو تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو توطئه دشمنان را خنثی می کند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به جایگاه رفیع و مهم مجلس، برای برگزاری انتخابات آن به بهترین شکل باید تمام تلاش های لازم را داشته باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات شهرستان‌های مختلف استان زنجان در دوره‌های گذشته وضعیت خوبی داشته و بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری مردم استان دارد لیکن وظیفه مدیران است که با خدمت به این مردم و نیز اطلاع‌رسانی مناسب خدمات، امید را در دل‌ها حفظ و تقویت کنند.

    رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم همکاری و  هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان در تأمین زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی برای اجرای مطلوب انتخابات تأکید کرد و گفت: زمان باقی مانده تا موعد انتخابات، فرصت مناسبی برای تامین این زیرساخت‌ها و رفع نارسایی‌ها و کمبودها است.

    وی در پایان با بیان اینکه انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری اقتدار آفرین و دشمن شکن است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از مولفه‌های اساسی برگزاری انتخابات پیش رو است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.