حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • مرداد ۷, ۱۴۰۲ ساعت: 15:58
  • شناسه : 8944
    7
    انتخابات فدراسیون کشتی هندوستان با وجود اعلام قبلی، به دلیل اعتراض و ایراد اساسنامه‌ای در تاریخ تعیین‌شده برگزار نشد تا پروسه‎‌ای طولانی در انتظار کشتی هندوستان برای رفع بلاتکلیفی قرار داشته باشد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، سال گذشته انتشار خبر رسوایی اخلاقی رئیس فدراسیون کشتی هندوستان موجی از خشم و عصبانیت را در بین کشتی‌گیران این کشور ایجاد کرد. آنها قرار بود نیمه فروردین ماه میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا باشند، اما رئیس فدراسیون تعلیق شد و امور کشتی به دست سازمان ورزش این کشور افتاد.

    در پی این اتفاق بود که هندی‌ها از میزبانی مسابقات آسیایی هم انصراف دادند و اتحادیه جهانی، آستانه قزاقستان را با یک هفته تعویق در زمان برگزاری، میزبان این پیکارها معرفی کرد.

    تاکنون چندین بار روز برگزاری انتخابات اعلام شد، اما همچنان اعتراض به رویه برگزاری و همچنین ایراد اساسنامه‌ای مانع از برگزاری آن شده است. آخرین تاریخ اعلام شده، ۷ جولای بود که شرایط ملتهب در کشتی هند، مانع از تعیین تکلیف فدراسیون شد.

    حالا ابتدا باید اساسنامه برگزاری انتخابات به تأیید کمیته ملی المپیک هند برسد و در ادامه اساسنامه مصوب در داخل این کشور برای تأییدیه نهایی به UWW فرستاده شود.

    ریاست فدراسیون، پست مهمی در کشتی هند است و خیلی از آدم‌های سیاسی در این کشور دنبال نشستن بر این صندلی هستند.

    هرچند هندی‌ها در دو رده سنی نونهالان و جوانان عملکرد قابل قبولی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند، اما بعید به نظر می‌رسد آنها در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد شانس زیادی برای مدال داشته باشند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.