حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
احزاب وظیفه دارند برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند
  • مرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ساعت: 14:08
  • شناسه : 9051
    6
    نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری، گفت: همه احزاب، وظیفه دارند تا برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و به بهترین نحو فعالیت داشته باشند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری، گفت: این دوره از انتخابات، از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید همه کسانی که دغدغه نظام و انقلاب و کشور را دارند، کمک کنند تا مشارکت مردم بالا رود.

    آصفری تاکید کرد: بعضی از دستگاه‌ها، اقداماتی که می‌تواند نارضایتی برای مردم ایجاد کند، در این سال انتخابات  انجام ندهند و سعی کنند تا رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کنند تا گلایه‌مندی های مردم کم شود.

    وی با اشاره به برخی گلایه‌ها از شرایط اقتصادی، اظهار کرد: این افزایش قیمت‌ها سبب می‌شود که مردم گلایه‌مند شوند و همه ما باید تلاش کنیم تا قیمت کالاهایی که جزء سفره مردم است، کاهش پیدا کند و رضایتمندی مردم بالا رود.

    این نماینده مجلس تصریح کرد: هر چه مشارکت ما پای صندوق‌های رأی بیشتر شود، می‌تواند تأثیر بهتری در مسایل بین‌المللی و دیپلماسی ما داشته باشد و می‌تواند تأثیر زیادی در بالا بردن قدرت چانه‌زنی ما پشت میز مذاکرات داشته باشد.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با فعالیت احزاب در روزهای اخیر، گفت: همه احزاب، امروز وظیفه دارند تا برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و به بهترین نحو فعالیت داشته باشند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.