حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
با هر کسی که در انتخابات بدنبال تخلف باشد مماشات نخواهیم کرد
  • مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ساعت: 12:14
  • شناسه : 9391
    14
    معاون استاندار مرکزی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آرای مردم نزد ما امانت است و با هر فردی که در انتخابات به دنبال تخلف باشد، مماشات نخواهیم کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری ایسنا
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری خبرشهر، عصر دوشنبه ۲۴ مهرماه در آیین تجلیل از خبرنگارانی که برنامه های هفته دولت را در استان مرکزی پوشش داده اند، اظهار کرد: خبرنگاران، زوایای پنهان و تاریک را به مسئولین نشان می‌دهند و این نشان می‌دهد آنها چه وظیفه سنگینی دارند.

    وی با تاکید بر رعایت صحت و دقت در تهیه اخبار افزود: نباید احساس یأس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنیم و نقدها بایستی با رعایت انصاف باشد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: مظلومیت دولت در بعضی بخش‌ها به این دلیل است که تبلیغاتی برای معرفی اقدامات صورت گرفته، انجام نداده‌ایم و بایستی اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

    وی با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه و امید آفرینی بین مردم تصریح کرد: هفته دولت فرصتی شد که اقدامات و دستاوردهای دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم همانطور که در موضوع احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در استان مرکزی اقدامات خوبی صورت گرفت و تبیین شد.

    نظری با اشاره به ظرفیت ویژه رسانه در استان مرکزی اضافه کرد: ما میراث‌دار بسیاری از مشکلاتی هستیم که موجب آن نبودیم ولی وظیفه داشتیم که آنها را پیگیری و حل کنیم.

    وی ضمن درخواست از خبرنگاران برای همکاری در اجرای صحیح انتخابات گفت: در برگزاری انتخابات سالم، تمام توجه ما به فرامین مقام معظم رهبری و قوانین است و با هیچ حزب و جناحی عهد اخوت نبسته‌ایم.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه ثبت نام نهایی انتخابات مجلس در بازه زمانی ۲۷ مهر تا ۳ آبان برگزار خواهد شد، گفت: تمام فرآیند ثبت نام به صورت الکترونیکی است و هیچ فرآیندی حضوری انجام نمی‌شود.

    نظری با تاکید بر ضرورت سلامت انتخابات اضافه کرد: آرای مردم نزد ما، امانت است و با هر فردی که به دنبال تخلف باشد، مماشات نخواهیم کرد. دولت سیزدهم در برگزاری انتخابات، خودش را جدا از هیات نظارت نمی‌داند و با قدرت مسیر انتخابات را برگزار می‌کند.

    در پایان این مراسم با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از زحمات خبرنگاران تقدیر شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.