حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
فعالیت‌های مالی نامزدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • مهر ۲۷, ۱۴۰۲ ساعت: 12:04
  • شناسه : 9407
    15
    رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: با توجه به تصویب قانون شفایت فعالیت‌های مالی نامزدهای انتخاباتی، هر یک از کاندیداها باید یک شماره حساب غیر تجاری و یک فرد را به عنوان نماینده مالی خود معرفی کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات استان خراسان شمالی، از ثبت‌نام نهایی داوطلبان و بارگذاری مدارک لازم در سامانه  http://keshvar.moi.ir خبر داد و اظهار داشت:  نامزدهای انتخابات هنگام ثبت‌نام باید گواهی معتبر و مورد تأیید بالاترین مقام نهاد یا مؤسسات مربوط مبنی بر داشتن حداقل پنج سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضائی را  در بخش دولتی، عمومی یا غیرعمومی را بارگذاری و ارائه دهند که این گواهی باید خطاب به دبیرخانه ستاد انتخابات کشور صادر شود.

    رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در ادامه به قانون سال ۱۳۹۸ اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعات مورد اهمیت دیگر توجه به قانون شفافیت بر نظارت و تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی است که هر یک از کاندیداها باید یک شماره حساب غیر تجاری و یک فرد را به عنوان نماینده مالی خود معرفی کنند که بایداطلاعات آن فرد نیز در سامانه بارگذاری شود.

    وی در باره استعفای کسانی که در پست‌های دولتی مشغول به کارند، گفت: قبولی استعفا نیز برای کسانی که در پست دولتی فعالیت می‌کردند در زمان قبل از ثبت نام، اهمیت دارد و لازم است تا مدارک و مستندات قبولی استعفای خود را در سامانه بارگذاری کنند.

    ناهیدی به موضوع آموزش مجریان انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییر برخی قوانین و نحوه اجرا، آموزش عوامل اجرایی ضروری است و باید تمامی عوامل و مجریان انتخابات با فرآیند جدید آشنا شوند.

    در پایان این جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف از جمله پشتیبانی، آموزش، حقوقی، اطلاع رسانی و فناوری گزارش فعالیتها و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.