حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
ساعت ۱۸ امروز ، آخرین مهلت نام نویسی برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آبان ۳, ۱۴۰۲ ساعت: 11:19
  • شناسه : 9457
    5
    دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: ساعت ۱۸ امروز آخرین مهلت نام نویسی برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرفارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،موسی سلیمی اعلام کرد: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور این مهلت تا ساعت ۱۸ عصر امروز تعیین شده و قابل تمدید نیست.

    وی از افرادی که پیش ثبت نام کرده اند و کد رهگیری دریافت کردند، خواست: تا پایان وقت امروز برای نام نویسی اقدام کنند.

    سلیمی از ثبت نام ۷۶ نفر برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ششمین روز نام نویسی خبر داد و گفت: در مجموع ۱۶۵ نفر در سامانه جامع انتخابات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۰ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم هستند.

    مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: ۲۴ نفر از افراد ثبت نام کننده دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۲۶ نفر نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۹ نفر دارای مدرک لیسانس و ۶ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

    وی افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۷۳ نفر، در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۴۱ نفر، در حوزه قاینات و زیرکوه ۳۳ نفر و در حوزه نهبندان و سربیشه ۱۸ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

    سلیمی همچنین از آغاز نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ تا ۲۰ آبان خبر داد و گفت: داوطلبان برای شرکت در این دوره از انتخابات می‌توانند به صورت حضوری به فرمانداری بیرجند مراجعه کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.