حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
۱۲۰ هزار نفر ساعت آموزش تخصصی انتخابات در کشور برگزار شد
  • آبان ۸, ۱۴۰۲ ساعت: 10:35
  • شناسه : 9486
    1
    معاون آموزش و دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات کشور گفت: ۸۰ هزار نفر ساعت آموزش تخصصی برای کارکنان و مدیران وزارت کشور و ۴۰ هزار نفر ساعت برای اعضای ستاد انتخابات در استان ها نیمه نخست امسال برگزار شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،علیرضا براتی روز دوشنبه در دوره آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان های لرستان، کرمانشاه، ایلام و همدان به میزبانی همدان افزود: یکی از تکالیف و مسئولیت ها ارتقای دانش علمی، توانمند سازی همه مدیران، کارکنان ستاد انتخابات، استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری است.

    وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ابزارهای توانمندسازی، آموزش است اظهار کرد: ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امسال برگزار و این انتخابات اولین انتخاباتی است که در دولت سیزدهم توسط مدیران این دولت برگزار می شود.

    معاون آموزش مرکز و دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به تاکید رهبری فرزانه انقلاب و پیش بینی چهار راهبرد برای انتخابات پیش رو تمام تلاش خود را برای اجرای این مولفه ها به کار می گیریم.

    براتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است بنابراین با همکاری و مساعدت همه مسئولان و عوامل اجرایی در استان ها این انتخابات به نحو مطلوب اجرا می شود.

    وی افزود: امسال کمیته ای با عنوان آموزش و پژوهش در ستاد انتخابات کشور شکل گرفت که مسئولیت همه برنامه های آموزشی عوامل اجرایی انتخابات به این کمیته در مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور محول شد.

    معاون آموزش مرکز و دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بر اساس تکلیف محوله، طرح جامع آموزش انتخابات تدوین و ابلاغ شده و ۱۰ نوع برنامه مختلف در این طرح پیش بینی شده است.

    وی اضافه کرد: با تدوین این برنامه سعی شد همه مجریان و افراد درگیر در انتخابات آموزش های لازم را فرا گیرند و تاکنون چند دوره آموزشی برای فرماندار آن و بخشداران برگزار شده است.

    براتی گفت: کمیته آموزش و پژوهش در استانداری شکل گرفته است و دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری مسئولیت این کمیته را بر عهده دارند.

    معاون آموزش مرکز و دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: همه بخشداران باید به قوانین انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و آیین نامه هایی که به زودی ابلاغ و به صورت کتابچه در اختیار مجریان قرار می گیرد اشرافیت کامل داشته باشند.

    وی افزود: مهمترین تکلیف کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات، آموزش مجریان انتخابات و ارتقای دانش آنها در حوزه انتخابات و اجرای انتخابات است که امید می رود با این آموزش ها به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

    معاون آموزش مرکز و دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات کشور ادامه داد: مطالب آموزشی از طریق سیستم اتوماسیون و پیام رسان بله در اختیار مجریان انتخابات قرار می گیرد.

    وی اضافه کرد: کلیپ آموزشی مولتی مدیا پنج تا ۱۰ دقیقه در نظر گرفته شده است تا در صورت انصراف فردی در دقیقه ۹۰ بتوان با بهره گیری از مطالب این کلیپ به فرد جایگزین آموزش لازم را ارائه کرد.

    انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.