حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
ظرفیت های تبلیغاتی برای انتخابات اسفندماه در کرج مهیا است
  • آبان ۱۷, ۱۴۰۲ ساعت: 13:01
  • شناسه : 9573
    4
    معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: ظرفیت های تبلیغاتی برای انتخابات اسفندماه امسال در حوزه انتخابیه این شهرستان بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری ها آماده شده است .
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،” یحیی رمضانی” روز چهارشنبه در نشست کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان کرج افزود: طبق قانون تمام دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات باید نقش آفرین بوده و مشارکت داشته باشند.
    وی بیان کرد: بر این اساس شهرداری های مناطق و شهرهای اقماری در آستانه انتخابات اسفندماه باید با ستاد انتخابات شهرستان ها و استان همکاری بیشتری کنند.
    فرماندار کرج گفت: همچنین نمایندگان شهرداری های مناطق کلانشهر کرج برای پشتیبانی امر انتخابات و فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها هیچ گونه تعللی نداشته باشند.
    معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج بیان کرد: ۷۴۲ صندوق اخذ در قالب ۵۶۹ شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس پیش بینی شده است .

    وی افزود: از بین ۳۰ معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند.

    فرماندار ویژه کرج بیان کرد: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع ۱۱ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است

    شهرداری کرج پشتیبانی لازم را برای انتخابات پرشور خواهد داشت

    مهرداد کیانی” شهردار کرج نیز در ادامه این نشست گفت: انتخابات یک موضوع مدنی و مهم است و به عنوان خدمتگزاران نظام وظیفه خود می دانیم که به نحو احسن این تکلیف را به سرانجام برسانیم.
    وی افزود: در کنار مجموعه وزارت کشور، استانداری و فرمانداری هستیم و با همراهی شهرداران مناطق کرج با تمام امکانات پشتیبان امر برگزاری انتخابات خواهیم بود.

    کیانی اضافه کرد: در اسرع وقت نیز نمایندگان مناطق شهری در امر پشتیبانی انتخابات مشخص خواهند شد و تکالیفی که ستاد انتخابات شهرستان تعیین خواهد کرد در چارچوب قانون اجرایی می شود.
    این نشست با محوریت هماهنگی راهبردهای ستاد انتخابات شهرستان کرج با شهرداری کلانشهر کرج و شهرداران شهرستان کرج برای پشتیبانی انتخابات برگزار شد.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار می شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.