حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
اکثر مردم تهران نمایندگان خود در مجلس را نمی‌شناسند!
  • آبان ۱۸, ۱۴۰۲ ساعت: 11:03
  • شناسه : 9594
    7
    بیر اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری ایسنا
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی در کلان شهر تهران، گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارچوب کاری در انتخابات تهران اقدام شود. مطالبات و خواسته‌های گوناگون مردم در کلانشهر تهران پاسخی در خور از سوی نمایندگان مجلس نمی‌یابد و مردم ما اساساً نمایندگان خود را نمی‌شناسند.

    وی افزود: مثلاً اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.

    متکی تاکید کرد: ما پیشنهاد یک سازوکار اجرایی و عملیاتی برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید است. در این راهکار تهران به ۳۰ منطقه تقسیم می‌شود و در هر منطقه یک نماینده نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی می‌کند.

    عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: البته این امر نافی نقش نمایندگی او به عنوان منتخب کل شهر تهران نیست. در حقیقت هر نماینده را به طور خاص مسئول رسیدگی و مدیریت ظرفیت‌ها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات یک منطقه کرده‌ایم. در این صورت مردم نیز به نحو بهتری می‌توانند با منتخبان خود در پایتخت تعامل و خواسته‌های انسانی، اجتماعی و فرهنگی خود را پیگیری کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.