حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
  • آذر ۴, ۱۴۰۲ ساعت: 9:55
  • شناسه : 9727
    7
    دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در دیدار با استاندار خراسان رضوی، محسن پوراحمدی را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس معرفی کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،حجت الله عبدالملکی روز پنجشنبه و در این دیدار افزود: این آمادگی وجود دارد تا با هم افزایی و انجام تعاملی با دستگاه‌های استانی و ملی، پیگیری‌های لازم برای ایجاد مناطق آزاد در استان خراسان رضوی به سرانجام برسد.

    وی ادامه داد: تا تایید نهایی کل طرح منطقه آزاد سرخس توسط شورای محترم نگهبان ، برای راه‌اندازی منطقه آزاد، محسن پوراحمدی به عنوان یکی از مدیران زبده حقوقی دبیرخانه شورای عالی، فعالیت های لازم برای راه‌اندازی منطقه آزاد سرخس را پیگیری می‌کند.

    دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: برنامه‌ریزی و انجام امور حقوقی، تحویل املاک و اراضی و برنامه‌های اجرایی و ساختار تشکیلات منطقه آزاد از جمله کارهایی است که در چند ماه آینده پیگیری می شود و امیدواریم تمام امور تبدیل منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد تا پایان دی ماه سال جاری انجام شود.

    وی در خصوص علاقه مندی فراوان سرمایه‌گذاران افغانی برای حضور در منطقه آزاد تجاری دوغارون گفت: این اشتیاق بیش از انتظار ما است و در صورت تبدیل آن به منطقه آزاد از سوی کشورهای همسایه استقبال خوبی صورت خواهد گرفت.

    استاندار خراسان رضوی نیز اظهار کرد: تمام امکانات لازم برای ایجاد ۲ منطقه آزاد فعال در خراسان رضوی فراهم شده است.

    یعقوبعلی نظری گفت:از آنجایی که فرایندهای مناطق آزاد با سایر نقاط کشور متفاوت است، انتخاب فردی که پیش از این مدیر کل حقوقی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بوده، انتخاب مناسبی است.

    آمادگی شهرستان‌های خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات ارزیابی شد

    به گزارش استانداری خراسان رضوی ، رئیس ستاد انتخابات این استان اظهار کرد: جلساتی با حضور استاندار درحال برگزاری است و ستادهای شهرستانی گزارش اقدامات و عملکرد خود را برای هماهنگی بیشتر و مسائلی که نیاز به مساعدت استاندار دارد، مطرح و آمادگی آنان برای برگزاری انتخابات مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

    سیدهادی طباطبایی افزود: امسال بزرگترین رخداد سیاسی در قالب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود و در این راستا جلسات آمادگی و آموزش‌های مختلف از خردادماه سال جاری همزمان با تشکیل ستاد انتخابات به طور مداوم برگزار شده است.

    وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان به شکل میدانی در شهرستان‌ها به منظور ارزیابی اقدامات حضور دارد، افزود: وضعیت ۱۲ حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی تاکنون بررسی شده تا بتوانیم شاهد برگزاری یک انتخابات صحیح، سالم و امن باشیم.

    رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۸۰ هزار نفر در استان درگیر برگزاری انتخابات امسال هستند، تصریح کرد: هر گروهی از این افراد نیاز به آموزش‌های خاص خود را دارند که آموزش‌های لازم تاکنون به خوبی برگزار شده است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.