حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
تبلیغات زودرس داوطلبان انتخابات تخلف است
  • آذر ۱۱, ۱۴۰۲ ساعت: 14:00
  • شناسه : 9776
    5
    مسؤول هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از تبلیغات زودرس خودداری کنند، زیرا که این امر به عنوان یک تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،ابوالحسن معماریان مسؤول هیات نظارت بر انتخابات خوزستان امروز اظهار کرد: طبق قانون، هرگونه تبلیغات زودرس توسط داوطلبان انتخابات مجلس ممنوع است.

    وی افزود: به این ترتیب، داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از تبلیغات زودرس خودداری کنند، زیرا که این امر به عنوان یک تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

    مسؤول هیات نظارت بر انتخابات گفت: انتظار ما این است که در تمامی مراحل انتخابات، هم از سوی داوطلبانی که تایید شده‌اند و هم از سوی داوطلبانی که عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت شده‌اند، قانون رعایت شود.

    به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.