حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
انتخابات‌ برگزارشده پس از انقلاب اسلامی برآیند رأی واقعی مردم بوده است
  • آذر ۲۶, ۱۴۰۲ ساعت: 11:15
  • شناسه : 9881
    4
    مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در نخستین یادواره شهدای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات‌ برگزارشده پس از انقلاب اسلامی تاکنون، برآیند رأی واقعی مردم بوده است.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،حمید مردانیان در نخستین یادواره شهدای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند جهاد تبیین یک فریضه الهی و فوری است، اظهار داشت: اگر فرمایش مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین درست انجام شود شاهد اهدای شهدای کمتری خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه “امروز جهاد تبیین یک اولویت است”، افزود: در جهاد تبیین باید مخاطب‌شناسی کنیم و با لحن و بیان مناسب افراد را اقناع کرد، چرا که مهم‌ترین موضوع در زمان حاضر جهاد تبیین است. بعد از مشروطه در سال ۱۲۸۵ مجالس ملوکانه بود و فقط از ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۲ مقداری آزادی‌های نسبی بود، اما از بعد از انقلاب تا اسفند امسال ۴۰ انتخابات که برآیند رأی واقعی مردم بوده است، برگزار شد.

    مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران بیان کرد: هر حکومتی که از دل حکومت قبل برآمده به‌لحاظ فکری مخالف دولت قبل از خود بود و در دولت‌های مختلف نیز همین‌گونه است و این امر پس از انقلاب به‌خوبی انجام شده که به‌معنای انتخابات و آزادی است که به‌برکت انقلاب اسلامی برگزار شد.

    وی عنوان داشت: همیشه افتخار و قدرت میان سلاطین و حکومت‌ها در این است که یک وجب از خاک سرزمین به سرزمین دیگری واگذار نشود، اما محمدرضا پهلوی بیانیه تبریک برای امیر بحرین فرستاد و از ۱۹۱ نماینده حاضر در مجلس وقت ۱۹۰ نفر به وطن‌فروشی و خفت رأی می‌دهند، اما اکنون ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ۲۳۰ هزار شهید برای انقلاب و نظام اهدا شد، اما حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی واگذار نشده است.

    مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب مردم کشور ما شهروند درجه۲ محسوب می‌شدند و در کاپیتولاسیون ارزش یک سگ آمریکایی در کشور از یک شهروند ایرانی بیشتر شناخته می‌شد، در زمان پهلوی بسیاری از مناطق کشور به سایر کشورها داده شد به‌عنوان نمونه بحرین را به کشورهای حاشیه خلیج فارس دادند و حتی برخی روستاها مانند روستای فیروزه در خراسان نیز بخشیده می‌شدند که برای برگرداندن آن‌ها اگر مردم تلاش می‌کردند صدایشان به گوش کسی نمی‌رسید و هیچ اهمیتی داده نمی‌شد اما اکنون ۴۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته و حتی یک وجب از خاک کشور واگذار نشده است.

    مردانیان اضافه کرد: کشور ما در منطقه، دارای قدرت و اقتدار بسیار زیادی است و قدرت کشورهایی در منطقه وابسته به ایران است، اینها چیزی نیست جز اقتدار، قدرت و عظمت ایران اسلامی در منطقه که باید برای جوانان و نوجوانان امروز تبیین شود. جوانان باید بدانند کشور ما امروز در منطقه و غرب آسیا عامل امنیت شده است و نیروها و تجهیزات آن را تهیه می‌کند، مشکلات اقتصادی وجود دارد و مدیریت درستی در این حوزه انجام نشده است اما باید بدانیم که در گذشته نیز تورم وجود داشته است و در زمان پهلوی که دشمن تلاش می‌کند آن را به جوانان وارونه نشان دهد تورم بسیار بالایی در هر بخش وجود داشته است که همه این موارد را می‌توان در تاریخ جست‌وجو کرد، به‌عنوان مثال در کتاب اعترافات محمدرضا پهلوی می‌توان بسیاری از کاستی‌های حکومتش را پیدا کرد، اما نیاز است این موضوعات برای جوانان بازگو شود تا دچار تردید و فریب دشمن نشوند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.