حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
توصیه‌های رهبری درباره انتخابات عملیاتی شود
  • دی ۴, ۱۴۰۲ ساعت: 15:03
  • شناسه : 9952
    3
    حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای تاکید کرد که رهبر انقلاب با تاکید بر مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت حقیقی و امنیت انتخابات، باز بودن میدان رقابت برای همه جناح‌ها را اولویت نظام سیاسی تعیین کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری ایسنا
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،در بیانیه حزب ندای ایرانیان که بخش‌هایی از آن را منتشر می‌کنیم، با آسیب‌شناسی فضای جامعه نسبت به شرایط برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ تاکید شده‌ است که دولت و مجلس فعلی باید مطالباتِ اکثریتِ جامعه را در نظر بگیرند.

    نویسندگان این بیانیه سخنان روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر تاکید بر مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت حقیقی و امنیت انتخابات، باز بودن میدان رقابت برای همه جناح‌ها را یادآور شده و خاطرنشان کرده‌اند که این‌ها اولویت نظام سیاسی تعیین شده‌ است.

    حزب ندای ایرانیان ضمن استقبال و قدردانی از این نگاه و رویکرد، اجرایی‌سازی این توصیه‌ها توسط نهادهای متولی انتخابات را راه برون رفت از اختلافات و شکاف‌ در جامعه دانسته و اعلام کرده‌اند: انتظارِ حزب ندای ایرانیان آن است که دستگاه‌های اجرایی و هیات‌های نظارتی و به ویژه شورای نگهبان  این توصیه‌ها و دستورات را نصب العین قرار بدهند.

    حزب ندای ایرانیان همچنین تاکید کرده است که عملیاتی شدن توصیه‌های رهبری را در عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی رصد خواهد کرد و در این‌باره با هیچ شخص و نهادی مماشات نخواهند داشت.

    در بند پایانی این بیانیه هم می‌خوانیم: امید آن که با اجرای صد در صدی این توصیه‌ها امکان حضور و رقابت برای همه دیدگاه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی فراهم شود و هیات‌های نظارتی و شورای نگهبان در رویه‌های گذشته خود، تجدیدنظر کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.