حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
مدارس شهرستان شهریار بدون کمبود معلم و آموزگار بازگشایی شد
  • مهر ۱, ۱۴۰۳ ساعت: 15:27
  • شناسه : 12740
    فرماندار شهرستان شهریار شهریار : فرماندار شهرستان گفت: در هیچ یک از مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان شهریار مشکل کمبود معلم و آموزگار نداریم.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در آئین بازگشایی مدارس در دبستان مهر شهریار گفت : شهرستان شهریار ، یکی از بزرگترین مناطق آموزشی در کشور است که هر ساله به تعداد محصلان آن با توجه به رشد جمعیت افزوده می‌شود .

    علیرضا فاتحی نژاد افزود : اقدامات خوبی از سال گذشته تا به کنون در حوزه تعلیم و تربیت صورت گرفته و ۷ آموزشگاه به مدارس شهرستان افزوده شده است، همچنین با تمهیدات اندیشه شده در هیچ یک از مقاطع تحصیلی مشکلی جهت کمبود معلم و آموزگار نداریم.
    وی با اشاره به اینکه مدرسه مرکز تعلیم و تربیت است و از این فضای به وجود آمده باید در جهت پرورش و تعلیم و تربیت به درستی بهره برد، تصریح کرد: موضوع آموزش و پرورش باید همواره به عنوان یکی از مسائل زیربنایی مورد توجه قرار گیرد چرا که دانش آموزان آینده سازان این سرزمین هستند از سویی احترام متقابل و حق و حقوقی که بین دانش آموز و معلم وجود دارد باید به درستی رعایت گردد و دانش آموزان باید سعی و تلاش بیشتری برای طی مدارج علمی نمایند.

    فرماندار شهریار ایجاد هماهنگی های لازم برای پروژه مهر را قبل از شروع مهر با همکاری کلیه دستگاه های شهرستان عنوان نمود و افزود : تمهیدات لازم از جمله فضاسازی مدارس، امنیت، روان سازی ترافیک و… از یک ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بودیم بدون هیچ مشکلی مدارس در کلیه شهرهای هفت گانه و روستاهای تابعه شهرستان شهریار بازگشایی شد.
    وی در پایان خاطرنشان کرد : تلاش برای بهبود و ارتقای سرانه آموزشی شهرستان شهریار یکی از برنامه های اصلی ما است ، برای طی این مسیر نیاز به اهتمام مسئولین، دولت، سازمان نوسازی و خیرین مدرسه ساز است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.