حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
غربالگری شنوایی ۸ هزار کودک شهریاری
  • مهر ۴, ۱۴۰۳ ساعت: 10:01
  • شناسه : 12786
    رئیس بهزیستی شهریار گفت: هشت هزار غربالگری شنوایی برای نوزادان متولد شده در شهرستان شهریار انجام گرفته است.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : ایرنا
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،ناصر نیک افشار ضمن تبریک این هفته به تمامی ناشنوایان شریف شهرستان به خبرنگاران اظهار داشت: در سازمان بهزیستی خدمات بسیار گسترده ای از لحظه تولد هر فردی ارائه می گردد ، که در حوزه غربالگری شنوایی بیش از هشت هزار نفر تا امروز برای نوزادان متولد شده انجام گرفته است .

    رئیس بهزیستی شهرستان شهریار افزود:تاکنون ١٧ نفر ناشنوا شناسایی شده اند که بلافاصله به بخش درمان و توانبخشی ارجاع شده و خدماتی همچون اعطای سمعک و تربیت شنیداری و گفتاری درمانی در دوران کودکی به این عزیزان ارائه می گردد و در دوران بزرگسالی نیز خدمات گسترده ای از قبیل توانبخشی های گفتار درمانی و اشتغال را به این عزیزان می دهیم .

    غربالگری شنوایی ۸ هزار کودک شهریاری

    وی افزود: امروز به این بهانه میز خدمتی را برای ناشنوایان داشتیم که این عزیزان مراجعه و مشکلات خود را بیان نمودند که در ادامه بمناسبت روز جهانی ناشنوایان هدیه ای متقابلی به این عزیزان تقدیم و هر فردی نیز که به سمعک نیاز داشت دستگاه لازم طبق پروتکل ها ارایه شد و دو زوج که تقاضای سفر به مشهد مقدس داشتند را نیز برای اعزام به بارگاه حضرت موسی الرضا علیه السلام معرفی کردیم .

    وی یادآور شد:در شهرستان شهریار١٣٠٠ پرونده مربوط به ناشنوایان داریم که در سال جاری ۵٢٠ میلیون تومان کمک هزینه خرید سمعک به ناشنوایان پرداخت شده و به ١١٣ نفر سمعک رایگان تقدیم شده است.

    غربالگری شنوایی ۸ هزار کودک شهریاری

    در راستای پاسخگویی به مطالبات ، نیازها و انتظارات ناشنوایان شهرستان میز خدمت ناشنوایان همزمان با روز جهانی ناشنوایان در بهزیستی شهریار برگزار شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.