حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
پلمپ کارگاه تولیدی محصولات تقلبی یک برند معروف در شهریار
  • مهر ۱۸, ۱۴۰۳ ساعت: 12:59
  • شناسه : 12939
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از پلمب کارگاه تولید محصولات شوینده تقلبی یک برند معروف، به ارزش ۳میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در باغستان خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ”پیمان فتاحی” در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و نگهداری مخفیانه محصولات شوینده تقلبی یک شرکت معروف و بسته بندی آن به تعداد زیاد در یکی از محلات باغستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی کارگاه تولید محصولات تقلبی شده که با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی مالک کارگاه دستگیر شد.
    سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در بازرسی های بعمل آمده از کارگاه در مجموع بشکه های ۲۲۰ لیتری، گالن های ۲۰ لیتری و قوطی های یک لیتری محصولات شوینده تقلبی کشف و ۲دستگاه کامیون توقیف شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه تقلبی را ۳میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهن سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.