حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
همدلی، همراهی و همکاری رمز موفقیت کلیه اتحادیه های اصناف شهرستان شهریار
  • خرداد ۱, ۱۳۹۹ ساعت: 10:12
  • شناسه : 3343
    43
    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار:

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار؛ روز گذشته، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، طی جلسه ای که با حضور ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار و اعضاء هیات رئیسه اتحادیه صافکاران و نقاشان اتومبیل شهرستان شهریاربرگزارشد، ضمن بررسی پاره ای از مسائل تخصصی کاری در این اتحادیه، تصمیمات جدید در راستای بالا رفتن کیفیت خدمات رسانی […]

    ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار؛ روز گذشته، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، طی جلسه ای که با حضور ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار و اعضاء هیات رئیسه اتحادیه صافکاران و نقاشان اتومبیل شهرستان شهریاربرگزارشد، ضمن بررسی پاره ای از مسائل تخصصی کاری در این اتحادیه، تصمیمات جدید در راستای بالا رفتن کیفیت خدمات رسانی این اتحادیه به اعضاء تحت پوشش، اتخاذ شد.

    رحمت حیدری؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، ضمن شفاف سازی پاره ای از موارد گفت: اعضاء هیئت رئیسه تمامی اتاق های اصناف در کشور همواره طبق رسالت کاری و قانونی خود، همواره درخدمات رسانی بیشتر در تلاش هستند و اعضاء هیئت رئیسه اتاق های اصناف در کل کشور با حمایت خود از تک تک اعضاء دارنده مجوز رسمی و همچنین اعضاء هیئت رئیسه اتحادیه های اصناف مختلف شرایط و بستر خدمات رسانی را تسهیل میکنند و هموار خواهند ساخت.

    رحمت حیدری ادامه داد : در مجموعه اتحادیه های تحت پوشش اتاق اصناف شهرستان شهریار در سیستم مدیریتی که تا به امروز موفق به هدایت و همایت آنها شده ایم، تنها رکن اصلی هدایت کلان مدیریت، همدلی، همراهی و همکاری بوده زیرا با مشورت و کار تیمی تمامی امورات با سرعت بالا و با کیفیت به سرانجام خواهد رسید.

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار افزود: هر اقدام و برنامه ریزی که در دستور کاری کلیه اتحادیه های شهرستان شهریار قرار بگیرد، نتیجه کار و زحمت گروهی اعضاء هیئت رئیسه اتحادیه ها و همچنین کارمندان آن اتحادیه ها است و تنها، افتخار آن در سطح جامعه نصیب کسبه و اتاق اصناف میگردد.

    علی ضیغمی، رئیس اتحادیه صافکاران و نقاشان اتومبیل شهرستان شهریار ضمن ابراز خشنودی از حضور رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و اعضاء هیئت مدیره اتحادیه صافکاران و نقاشان شهرستان شهریار در جلسه گفت: اعضاء هیئت رئیسه این اتحادیه از حجم کاری بالا و خدمات رسانی ویژه و قانون مند به اعضاء تحت پوشش خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد اما  باید به موضوعات مختلفی مثل استفاده از تجربه پیشکسوتان در کنار انرژی و شور جوانی باهم می تواند سخت ترین کاراها و نامکن ترین امورات را ممکن سازد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.