حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
اهالی بازار در خط مقدر مبارزه با ویروس کرونا  / باید از واحد های صنفی همراه در موضوع کرونا تقدیر و قدردانی شایسته شود
  • اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰ ساعت: 20:35
  • شناسه : 5873
    22
    رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار :

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهریار ضمن بیان نکاتی در راستای چگونگی رعایت و اعمال صحیح شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بیان کرد : موضوع ویروس کرونا و مشکلاتی که پس ورود آن به ایران تمامی جامعه را تحت الشعاء خود قرار داد، […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهریار ضمن بیان نکاتی در راستای چگونگی رعایت و اعمال صحیح شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بیان کرد : موضوع ویروس کرونا و مشکلاتی که پس ورود آن به ایران تمامی جامعه را تحت الشعاء خود قرار داد، بر هیچ کس پوشیده نیست و به طور واقع با دقت نظر می توان دریافت که اکثر مردم تا به امروز آموزش های لازم جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا را فراگرفته اند که البته باز هم باید دقت نظر بیشتری در این حوزه صورت پذیرد.

    حیدری در ادامه بیان کرد: اما با دقت بیشتر در این حوزه به سادگی میتوان دریافت که بخش بزرگی از جامعه که اقتصاد و معیشت خانواده خود را از راه بازار و واحد های صنفی مدیریت میکنند با تغییرات غیرقابل تصور روبرو شدند که تنها و تنها در این روزها از ایشان همکاری، همراهی، همدلی و تحمل دیده شد که این مهم خود بسیار قابل تقدیر است .

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار با بیان نکاتی در حوزه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد های صنفی متعهد خاطرنشان شد: رشادت ها و صحنه های بی بدیلی در جنگ با ویروس منحوس کرونا از واحد های صنفی و اهالی بازار در بیش از یک سال اخیر شاهد بودیم که به واقع باید بیان کرد که واحد های صنفی در خط مقدر مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خوبی درخشیدند و بدین واسطه باید از ایشان به بالاترین شکل ممکن تقدیر و قدردانی شایسته صورت پذیرد.

    رحمت حیدری درآخر بیان کرد: خوشبختانه پس از پشت سرگذاشتن مشکلات متعدد در موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان شهریار از رنگ قرمز به رنگ نارنجی تغییر رنگ داده ایم که این موفقیت را مردم و مسئولین در کنار هم کسب نموده اند اما این تلاش و موفقیت به تنهایی کافی نیست و باید در ادامه مسیر به رنگ سفید نزدیک و نزدیک تر شده تا برون رفت از حاشیه های ویروس کرونا پیشروی کرد تا انشالله شاهد ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا در آینده ای نه چندان دور باشیم.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.