حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
شناسایی و جمع آوری انشعابات باغ ویلاها در شهر فردوسیه شهرستان شهریار
  • خرداد ۹, ۱۴۰۳ ساعت: 12:30
  • شناسه : 11438
    محمد ایرانخواه مدیر امور آبفای فردوسیه و وحیدیه از شناسایی و جمع آوری انشعابات باغ ویلاها در شهر فردوسیه شهرستان شهریار خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،محمد ایرانخواه مدیر امور آبفای فردوسیه و وحیدیه با اعلام این خبر گفت: متاسفانه با توجه به خشکسالی های متوالی و کاهش سطح منابع آب زیر زمینی به عنوان تنها منبع تامین آب شرب مردم شاهد آن هستیم برخی افراد متخلف مبادرت به بهره برداری غیر قانونی از شبکه آبرسانی می کنند.

    او افزود: در روز گذشته ۲ رشته انشعاب غیر مجاز با اقطار ۶۳ و ۳۲ میلیمتری که به منظور پر کردن استخر و آبیاری باغات در کوچه فرزام شهر فردوسیه مورد استفاده قرار می گرفت شناسایی و جمع آوری شد.

    ایرانخواه اظهار داشت: امور آبفای وحیدیه و فردوسیه به طور مستمر پیگیر شناسایی انشعابات غیر مجاز به عنوان یک اولویت می باشد و خاطیان به مراجع قانونی برای اخذ جرائم سنگین و جبران خسارت معرفی می شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.