حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
  • خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 14:33
  • شناسه : 11489
    جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار در محل شرکت پویا پروتئین برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار ، حبیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شهریار بعد از بازدید میدانی از بخش های مختلف مجموعه پویا پروتئین، جهت بررسی و حل مشکلات این مجموعه اقدام به برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نمودند.

    فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید گفت: نگاه حمایتی و تسهیل گری به کارآفرینان و تولیدکنندگان بخش خصوصی و برداشتن موانع تولید مطمئنا منجر به جهش قابل توجه در تولید و تحقق هر چه بیشتر سیاست های حمایتی دولت سیزدهم و رفع دغدغه تولیدکنندگان می انجامد.

    فرماندار شهرستان شهریار افزود: مجموعه پویا پروتئین با ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰۰ نفر و تولید محصولات سالم گام موثری در سلامت و امنیت غذایی مردم برداشته لذا لازم است، دستگاه های شهرستان نسبت به رفع موانع تولید این مجموعه اهتمام لازم را داشته باشند.

    فرماندار شهرستان شهریار در ادامه دستورات و مصوبات لازم را جهت عملیاتی نمودن و رفع مشکلات مجموعه پویا پروتئین شهریار صادر نمود.

    شایان ذکر است شرکت پویا پروتئین با هدف ایجاد یک واحد نمونه و مطابق با استانداردهای جهانی در زمینه بسته بندی انواع گوشت های قرمز و سفید برای اولین بار در ایران شروع به کار کرده و متعاقبا با ایجاد ظرفیت های لازم اقدام به تولید انواع فرآورده های پروتئینی از جمله همبرگر، سوسیس و کالباس و… نمود و محصولات این شرکت به سراسر کشور ارسال میگردد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.