حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1236 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
معرفی مجری جدید بی‌خطرسازی پسماند‌های عفونی شهریار
  • خرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ساعت: 13:19
  • شناسه : 11529
    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از برگزاری دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با حضور اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرفارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سپیده وجیهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار در تشریح مصوبات دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اظهار داشت: مقرر شد یک شرکت جدید پس از اخذ مجوز از دانشگاه ایران با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهریار مطابق تعرفه تنظیم شده توسط نظام پزشکی، نسبت به جمع آوری و بی خطرسازی و انتقال پسماند‌های بیمارستانی کلیه مراکز خرد و درمانگاه‌ها و کلینیک‌های سطح شهرستان اقدام کند.

    وی تصریح کرد: در این کارگروه مصوب شد، شهرداری شهریار با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نسبت به شناسایی محل مناسب به منظور استقرار تجهیزات بی خطر سازی پسماند‌های پزشکی اقدام کند.

    وجیهی در ادامه افزود: در این جلسه در خصوص کلیه اقداماتی که در نهایت منجر به مدیریت بهینه‌تر نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در سطح شهرستان شود بحث و تبادل نظر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.