حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
آیین تکریم و معارفه معاون عملیات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران
  • خرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ساعت: 10:38
  • شناسه : 11653
    طي حکمي، سرهنگ "نوري" به عنوان معاون عمليات فرماندهي انتظامي غرب استان تهران منصوب و همچنين از زحمات سرهنگ "شاهين حسنوند" معاون پيشين تقدير شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،به تصویب حکمی جدید، سرهنگ “نوری” به عنوان معاون عملیات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منصوب شد. این تغییرات در ساختار مدیریتی نیروهای انتظامی با هدف بهبود عملکرد و ارتقای امنیت و نظم عمومی انجام شده است. سرهنگ “نوری” با سابقه‌ای پررنگ در حوزه‌ی امنیتی، به عنوان معاون جدید در این منصب قرار گرفته است.

    همچنین، در همین حکم، از زحمات و تلاش‌های سرهنگ “شاهین حسنوند”، معاون پیشین این سازمان تقدیر شده است. وی به دلیل ارزش‌گذاری به کارکردهای پیشین خود، به لحاظ عملکرد و تعهد، از سوی مقامات انتظامی تقدیر و تشکر گردیده است.

    این تغییرات، جزئی از استراتژی‌هایی است که با هدف بهبود کارایی و پاسخگویی بهتر نیروهای انتظامی، انجام می‌شود و به منظور ایجاد امنیت و آرامش بیشتر در جامعه موثر خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.