حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
تبریک آقای هاشم امامی و مهدی محمدی به مناسبت هفته قوه قضاییه
  • تیر ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 14:05
  • شناسه : 11690
    رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک و تهنیت گفتند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک و تهنیت گفتند.

    در متن این پیام آمده است :

    وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ “مائده آیه ۴۲”

    هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

    این هفته فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تکریم تلاش های خالصانه مسئولین تلاشگر قوه قضاییه و به ویژه تجلیل از مجتهد متفکر شهید معظم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضاییه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

    به راستی کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق، خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

    قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد.

    اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به اهالی شریف و ولایتمدار شهرستان شهریار و همه تلاشگران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در حوزه قضایی شهرستان شهریار را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر مینمائیم.

    هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار
    مهدی محمدی دادستان شهرستان شهریار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.