حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
ستاد اربعین شهرستان شهریار تشکیل شد
  • مرداد ۷, ۱۴۰۳ ساعت: 11:29
  • شناسه : 12075
    جلسه ستاد اربعین شهرستان شهریار با حضور فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، مسئولان و اعضای ستاد و مواکب سطح شهرستان در سالن جلسات شهید صدرزاده فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،فرماندار شهریار در جلسه ستاد اربعین، مراسم و پیاده روی اربعین را نشان‌دهنده اقتدار شیعیان دانست.

    جلسه ستاد اربعین شهرستان شهریار با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه و سایر مسئولان و اعضای ستاد و مواکب سطح شهرستان در سالن جلسات شهید صدرزاده فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار شد.

    فاتحی‌نژاد با بیان اینکه یکی از مهم ترین کارکردهای اربعین، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای کربلا است گفت: برگزاری مراسم و راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی_دینی_سیاسی و نشان دهنده اقتدار شیعیان در جهان است و باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

    وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین و آغاز مسافرت زائرین و برپایی مواکب، لازم است تمامی دستگاهای اجرایی و خدمات رسان شهرستان نهایت همکاری و هماهنگی را در این خصوص داشته باشند.

    فرماندار شهرستان شهریار خدمت به زوار اربعین را توفیق عظیمی دانست و بیان داشت: مسئولین و مدیران مواکب تهیه بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، اسکان و تغذیه برای مدیریت بهتر کاروان‌های اعزامی مراسم اربعین حسینی (ع) را مد نظر قرار دهند.

    وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، زیرساختها و امکانات لازم رفاهی برای مواکب خدمات رسان دارای مجوز را فراهم کنند.

    فرماندار شهریار تصریح کرد: تسهیل در صدور روادیدو تخصیص دینار به زائرین، فراهم کردن حمل و نقل ایمن و ارزان از دیگر موارد مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی شود.
    فاتحی‌نژاد در پایان خواستار برنامه ریزی های لازم برای مراسم جاماندگان اربعین و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،مذهبی در مسیر پیاده روی داخل شهرستان شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.