حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
مدیرانی که در حوزه جوانی جمعیت کم کاری کنند توبیخ می‌شوند
  • مرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 10:50
  • شناسه : 12143
    فرماندار شهریار: فرماندار شهریار از توبیخ مدیرانی که در حوزه جوانی جمعیت کم کاری کنند خبر داد و بر اطلاع‌رسانی سیاست های تشویقی دولت به مردم تأکید کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی‌نژاد در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت در همه ابعاد کمی و کیفی گفت: بسیاری از کشورهای جهان مشوق ها و سیاست های حمایتی سخت و محکمی را برای این مؤلفه استراتژیک اجرا میکنند.

    وی با اشاره به کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور افزود: در صورت ادامه این روند، سال های آینده کشور دچار سالخوردگی و کمبود نیروی جوان میشود که تبعات اقتصادی امنیتی فرهنگی زیادی دارد.

    فرماندار شهریار تصریح کرد: در راستای همین موضوع، در شهرستان قرارگاه جوانی جمعیت را تشکیل دادیم و کمیته های تخصصی ذیل قرارگاه در حال انجام وظایف خود هستند.

    وی با اشاره به حمایت های پیش بینی شده در قانون جوانی جمعیت افزود: یکی از اقدامات مهم، اطلاع رسانی گسترده و بهنگام سیاست های تشویقی و حمایتی دولت به مردم است، برای جبران این آسیب فرهنگی مزمن، لازم است رسانه ملی و رسانه های مکتوب و مجازی با تمام ظرفیت وارد عمل شوند.

    فاتحی‌نژاد ضمن تأکید بر پیگیری ویژه افزایش ازدواج، درمان ناباروری و کاهش سقط جنین خاطر نشان کرد: با مدیرانی که در اجرای قانون جوانی جمعیت و انجام حمایت های تشویقی دولت کوتاهی کنند قطعا برخورد خواهد شد.

    ارائه گزارش اقدامات کارگروه‌ها و تدوین نقشه راه برای وظایف و اقدامات آتی دستگاه ها از دیگر دستورات این جلسه بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.