حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
🔰برخورد قاطع با برق‌دزدی در غرب استان تهران/ جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در باغستان، کهنز، فردوسیه و الورد
  • مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ساعت: 14:23
  • شناسه : 12379
    در اقدامی هماهنگ و گسترده، تیم‌های بازرسی منطقه برق شهریار با هدف برخورد با پدیده برق‌دزدی و تأمین برق پایدار برای مشترکین قانونی، نسبت به شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در مناطق باغستان، کهنز، فردوسیه و روستای الورد اقدام نمودند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهریار،این عملیات که با گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود انشعابات غیرمجاز در این مناطق صورت پذیرفت، منجر به شناسایی و قطع تعداد قابل توجهی از انشعابات غیرمجاز شد. کارشناسان معتقدند که این اقدام علاوه بر کاهش قابل توجه تلفات انرژی، موجب ایجاد عدالت در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی خواهد شد.

    براساس آمار ارائه شده توسط بازرسی منطقه برق شهریار، در این عملیات بیش از ۱۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع گردید.
    گفتنی است، این عملیات با همکاری نیروی انتظامی و با هدف برخورد قاطع با متخلفان صورت پذیرفته است. همچنین، منطقه برق شهریار از شهروندان درخواست نموده است در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به بازرسی این منطقه گزارش نمایند.

    لشگری ” مدیر منطقه برق شهریار، ضمن تشکر از همکاری شهروندان، بر ادامه این عملیات تا ریشه‌کنی کامل پدیده برق‌دزدی تأکید نمود و افزود: “برق یک نعمت عمومی است و همه مشترکین باید در مصرف آن صرفه جویی کرده و از ایجاد هرگونه تخلف خودداری نمایند.”

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.