حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی در شهریار  کشف و منهدم شد
  • اسفند ۱۵, ۱۴۰۰ ساعت: 12:45
  • شناسه : 7060
    21

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، طی عملیاتی ویژه که در قالب گشت مشترک که با حضور کارشناسان و مسئولین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان شهریار، واحد بازرسی اداره صمت شهریار، اداره تعزیرات حکومتی شهریار، بازرسی بسیج اصناف شهریار، اداره آگاهی شهریار و سربازان گمنام امام زمان (ع) در روز گذشته […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، طی عملیاتی ویژه که در قالب گشت مشترک که با حضور کارشناسان و مسئولین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان شهریار، واحد بازرسی اداره صمت شهریار، اداره تعزیرات حکومتی شهریار، بازرسی بسیج اصناف شهریار، اداره آگاهی شهریار و سربازان گمنام امام زمان (ع) در روز گذشته برگزارگردید، یک کارگاه تولید غیربهداشتی و غیر مجاز انواع روغن خوراکی تقلبی شناسایی و منهدم گردید.

    گفتنی است که در این کارگاه، با افزودن مواد غیرمجاز به روغن مایع خوراکی، رنگ و طعم آن را تا حدودی تغییر داده و به عنوان روغن زیتون اعلا در بسته بندی های معبر روانه بازار میساختند.

    ازدیگری اقدامات شیادان در این کارگاه متخلف زیرزمینی که میتوان به آن اشاره کرد، پس از تهیه مقادیر قابل توجهی روغن مایع آفتابگردان و بسته بندی های مشابه روغن مایع ذرت، با تغییر بسته بندی روغن آفتابگردان به روغن ذرت سود قابل توجهی را از این طریق کسب می نمودند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.