حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
گشت مشترک نظارت و بازرسی بازار شهریار با حضور دستگاه های مدیریتی و نظارتی مرتبط برگزار شد
  • اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ ساعت: 21:29
  • شناسه : 7165
    23
    به همت و پیشنهاد ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار محقق گردید:

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر امروز سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ گشت مشترک نظارت و بازرسی بازار شهریار با حضور دستگاه های مدیریتی، نظارتی و اجرایی شهرستان شهریار به پیشنهاد حیدری، ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار شد. به نقل از این گزارش با عنایت به لزوم نظارت و کنترل بازار […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر امروز سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ گشت مشترک نظارت و بازرسی بازار شهریار با حضور دستگاه های مدیریتی، نظارتی و اجرایی شهرستان شهریار به پیشنهاد حیدری، ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار شد.

    به نقل از این گزارش با عنایت به لزوم نظارت و کنترل بازار الاخصوص در ماه مبارک رمضان با محوریت کنترل قیمت ها، کنترل عرضه و تقاضای کالاهای مصرفی، ارائه حداکثری محصولات مصرفی تنظیم بازار، نحوه قیمت گذاری و بهداشتی بودن فروش و همچنین نظارت بر روزه خواری ویا ایجاد بستر روزه خواری به صورت علنی، گشت مشترک با حضور مسئولین و کارشناسان اتاق اصناف شهرستان شهریار، اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، اداره نظارت بر اماکن عمومی غرب استان تهران، واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شهریار، اداره بهداشت شهرستان شهریار، اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار، ، بسیج اصناف شهرستان شهریار و … حضور به هم رساندند و در این کشت مشترک شرکت نمودند.

    شایان ذکر است که از کلیه شهروندان محترم شهرستان شهریار درخواست می گردد تا در صورت مشاهده هرگونه مورد قابل بررسی در حوزه اصناف و بازاریان مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کرده تا ما را در امر نظارت بر اصناف شهرستان یاری کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.