حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
پیمان پاک: «سلاح‌ورزی» رد صلاحیت شده بود
  • تیر ۷, ۱۴۰۲ ساعت: 10:35
  • شناسه : 8627
    7
    دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی گفت: حسین سلاح‌ورزی که به عنوان رییس اتاق ایران انتخاب شد، پیش از برگزاری انتخابات رد صلاحیت شده بود.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، «علیرضا پیمان پاک» اظهار داشت: تاکنون سه جلسه شورای عالی نظارت با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار شده و گزارش تخلفات هم به کمیسیون اصل نود و با حضور وزیر صمت به کمیسیون اقتصادی مجلس داده شده است.

    وی افزود: در این انتخابات سلاح‌ورزی رد صلاحیت شده بود و پس از اعلام نظر رسمی وزارت اطلاعات توسط حراست صمت هیچ تاییدیه رسمی به شورای‌عالی و انجمن نظارت واصل نشد.

    پیمان پاک خاطرنشان کرد: روز انتخابات، سلاح ورزی با وجود تاکید نمایندگان دولت و نهاد نظارتی مبنی بر عدم امکان کاندیدا شدن به عنوان نامزد رئیس اتاق حضور پیدا کرده است.

    وی تاکید کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص انتخابات اتاق ایران بر عهده شورای عالی نظارت است.
    به گزارش ایرنا،‌ دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران ۲۸ خردادماه برگزار و سلاح ورزی با ۲۶۵ رای به عنوان رییس پارلمان بخش خصوصی انتخاب شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.