حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
استعفای هیچ مدیر استانی برای انتخابات مجلس ثبت نشده است
  • مرداد ۷, ۱۴۰۲ ساعت: 15:45
  • شناسه : 8941
    دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: هیچ مدیر استانی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان استعفا نکرده است.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،ولی‌الله رحیمی دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تصویب قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: این قانون به تایید شورای نگهبان رسید که از قبل با عنوان بازنگری در قانون انتخابات مطرح بود.
    دبیر ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی به تغییرات روی داده در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: در این قانون پیش‌ثبت‌نام یکی از بندهای اصلی بود که به این قانون اضافه و مصوب شده است.
    وی زمان آغاز پیش‌ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۱۶ مرداد اعلام و تصریح کرد: مدت زمان پیش‌بینی شده برای این ثبت‌نام یک هفته خواهد بود.
    رحیمی تاکید کرد: افرادی که قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را به عنوان کاندیدا دارند باید این پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.
    دبیر ستاد انتخابات استان زنجان داشتن زمان برای بررسی مدارک ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات را از دلایل پیش‌ثبت‌نام دانست و گفت: پیش‌بینی این زمان برای برگزار کنندگان و شرکت‌کنندگان مفید خواهد بود، چرا که زمان کافی برای بررسی و رفع شائبه‌های احتمالی مدارک و اسناد وجود خواهد داشت.
    وی با تاکید بر اینکه هیچ مدیر استانی البته به جز چند عضو شورای اسلامی شهر برای حضور در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی استعفا نکرده است، ادامه داد: اگر هم چنین استعفایی انجام شده بود به ستاد منعکس نشده، هر چند به صورت طبیعی باید به ستاد انعکاس داده می‌شد، ضمن بازه زمانی قانونی برای این استعفا هم پایان یافته است.
    رحیمی با تاکید بر انتظار موجود برای انعکاس اخبار موثق در مورد انتخابات گفت: قانون جدید مصوب شده و باید اجرا شود و محسنات آن بیشتر از قانون قبلی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.