حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
انتخابات یکی از بزنگاه‌های مهم صیانت از نظام است
  • آذر ۱۵, ۱۴۰۲ ساعت: 13:04
  • شناسه : 9807
    3
    فرماندار شهریار: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، انتخابات را یکی از بزنگاه‌های مهم حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی و سرنوشت کشور دانست.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،علیرضا فاتحی نژاد روز چهارشنبه در نشست ائمه جمعه و جماعت شهرستان که در حوزه علمیه امام جعفر صادق (صادق) شهریار برگزار شد، با اشاره به نقش پررنگ روحانیت در جامعه اظهار داشت: انقلاب از حوزه علمیه و با قیام یک طلبه مجاهد به نام روح الله خمینی (ره) بوده و پس از انقلاب هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، روحانیت در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند.

    وی شکل گیری، پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در کارنامه روحانیت دانست و افزود: این حرکت و قیام با بصیرت مردم، آغازگر تحوّلات شگفت آوری در تاریخ کشور و جهان شد.

    سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ضمن تأکید بر حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب خاطر نشان کرد: قطعا یکی از بزنگاه‌های مهم حفظ و صیانت از نظام و سرنوشت کشور، انتخابات است که جامعه روحانیون نیز نقشی اساسی و پر رنگ در آن ایفا می کنند.

    فاتحی‌نژاد برگزاری انتخابات سالم را تکلیف شرعی مسئولان اجرایی شهرستان دانست و از طلاب و مبلغان خواست ضمن بصیرت افزایی در جامعه، همواره بر حضور پرشور و پر شعور در انتخابات تاکید کنند.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار می شود.

    شهریار از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.