حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
نظارت‌های دقیق از بازار مانع گرانفروشی می‌شود
  • آذر ۲۷, ۱۴۰۲ ساعت: 12:40
  • شناسه : 9894
    3
    فرماندار شیروان گفت: نظارت لحظه‌ای مدیران و مسئولین از بازار مانع گروانفروشی و باعث مدیریت آن و همچنین موجب امیدآفرینی و انگیزه در مردم خواهد شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،دولت اسماعیل‌زاده فرماندار شیروان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی این شهرستان، اظهار کرد: فعال شدن قرارگاه امنیت غذایی موجب جلوگیری از سوء استفاده سودجویان، از بازار ایام خاص شده و این امر موجب حفظ آرامش بازار می شود.

    وی حضور مسئولین در بازار را موجب جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی و احتکار دانست و گفت: نظارت لحظه‌ای مدیران و مسئولین از بازار باعث مدیریت آن و همچنین موجب امیدآفرینی و انگیزه در مردم خواهد شد که این امر مهم در انتخابات پیش رو و میزان مشارکت مردمی خود را نمایان خواهد ساخت.

    فرماندار شیروان افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا  مدیران باید نظارت دقیق بر بازار را در دستور کار قرار داده و گشت‌های مشترک را به صورت منظم (دو نوبت در روز) برنامه‌ریزی کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.