حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
پیامک مراجعه به سامانه شفافیت انتخابات برای داوطلبان ارسال می‌شود
  • دی ۱۶, ۱۴۰۲ ساعت: 15:07
  • شناسه : 10038
    2
    سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در هفته‌ی جاری از طریق پیامک به نامزدها درباره سامانه مالی شفافیت انتخابات اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و داوطلبان با طرز کار این سامانه آشنا خواهند شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور درخصوص مراحل انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ و اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، بیان کرد: فرآیند اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس جدول زمان‌بندی در حال اجراست و ما طبق قانون، نتایج بررسی صلاحیت‌ها را ۱۴ دی‌ماه از هیئت نظارت مرکزی گرفتیم و بامداد روز ۱۵ دی‌ماه کار ابلاغ را شروع کردیم و تمامی موارد «عدم تأیید»، «عدم احراز» و «تأیید» ابلاغ ش

    وی افزود: براساس قانون، ابلاغ را به‌صورت متمرکز و پیامکی متمرکز برای کلیه داوطلبان ارسال کردیم؛ هم‌چنین نتایج به کلیه فرمانداری‌های مراکز حوزه نیز ارسال شد و آن‌ها هم به‌صورت مکتوب به داوطلبان ابلاغ کردند. بنابراین، هم از سوی ستاد انتخابات کشور به‌صورت متمرکز و با سرعت و هم‌چنین از جانب فرمانداری‌ها به‌صورت مکتوب و بعضاً پیامکی ابلاغ را انجام داده‌ایم.

    سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه کار ابلاغ نتایج انجام می‌شود و از ۱۷ تا ۱۹ دی دریافت اعتراضات به نتایج صورت خواهد گرفت؛ در هفته‌ی جاری از طریق پیامک به نامزدها درباره سامانه مالی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و داوطلبان با طرز کار این سامانه آشنا خواهند شد.

    اسلامی درخصوص یکی‌شدن برگه‌های تعرفه رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: ما بر اساس تجربیات ادوار گذشته و به‌جهت سهولت در امر رأی‌دهی، تعرفه‌ی رأی را به‌صورت یک‌پارچه چاپ کردیم و یک کاغذ وجود دارد که قسمت پایین برگه‌ی تعرفه مربوط به انتخابات خبرگان و بخش مربوط به انتخابات مجلس هم در صدر کاغذ قرار دارد. از وسط برگه نیز محلی تعبیه شده تا به‌راحتی جدا شود و آراء در دو صندوق انداخته می‌شود.

    وی با بیان اینکه تعرفه‌ها چاپ و آماده‌ شده و در زمان مقرر توزیع خواهد شد، عنوان کرد: نکته‌ی قابل توجه اینکه فرد رأی‌دهنده باید دقت کند تا اسامی نامزدها را در قسمت مربوطه بنویسد و اگر جابجا نوشته شود، رأی باطل محسوب می‌شود؛ ولی اگر سهواً برگه‌ی تعرفه در دیگر صندوقِ جمع‌آوری آراء بیفتد، رأی صحیح است و شمرده خواهد شد.

    به گزارش تسنیم، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.