حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
صدور کارت‌های شرکت در آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی/ فردا برگزاری آزمون‌ها
  • فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ساعت: 12:11
  • شناسه : 10779
    1
    باشگاه دانش پژوهان جوان اعلام کرد: باشگاه دانش پژوهان جوان در اطلاعیه‌ای از صدور کارت‌های شرکت در آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزی خبر داد و اعلام کرد: آزمون‌های مرحله دوم از ساعت هشت صبح فردا - شنبه ۲۵ فروردین‌ماه - به طور رسمی آغاز می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،باشگاه دانش‌پژوهان جوان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش کارت‌های شرکت در آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در دسترس داوطلبان است.

    براساس این اطلاعیه، داوطلبان برای شرکت در این آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه باید کارت ملی یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند و نیازی به مُهر کردن کارت ورود به جلسه نیست.

    باشگاه دانش‌پژوهان جوان در این اطلاعیه یادآور شد: در صورتی که تصویر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان با تصویر فعلی همخوانی نداشت، داوطلبان یک قطعه عکس یا یک مدرک شناسایی عکس‌دار به همراه خود داشته باشند.

    بنا به این گزارش، جدول زمان بندی آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ پیشتر در پایگاه باشگاه دانش‌پژوهان جوان به نشانی https://ysc.medu.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسیده است. آزمون‌های مرحله دوم از ساعت هشت صبح فردا – شنبه ۲۵ فروردین‌ماه – به طور رسمی آغاز می شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.