حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
اخبار ویژه ستاد تنظیم بازار شهرستان شهریار
  • آذر ۵, ۱۳۹۹ ساعت: 21:13
  • شناسه : 5287
    17

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار این شهرستان، توزیع مرغ در بیش از ١۵ جایگاه معرفی شده با قیمت هر کیلو ١۵٠٠٠ تومان طی روزهای جاری ادامه خواهد داشت. گفتنی است که با عنایت به دستورات شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این طرح، محیط […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار این شهرستان، توزیع مرغ در بیش از ١۵ جایگاه معرفی شده با قیمت هر کیلو ١۵٠٠٠ تومان طی روزهای جاری ادامه خواهد داشت.

    گفتنی است که با عنایت به دستورات شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این طرح، محیط باز، سرعت ارائه محصول و همچنین حضور نمایندگان اداره صنعت معدن وتجارت و اتاق اصناف شهرستان شهریار نیز در نظر گرفته شد.

     شایان ذکر است که تناژ قابل توجهی مرغ منجمد از طریق این طرح در جایگاه های معرفی شده طی روزهای جاری در شهرستان شهریار توزیع خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.